woensdag 12 mei 2010

Moeder Aarde en Vader Kosmos

Als Wanderer zwerf ik over Moeder Aarde. Een prachtige planeet, maar haar schoonheid komt pas echt naar voren als je wat afstand neemt.
Dan zie je de eenheid.
Dan zie je pas echt hoe wij als mens allen verbonden zijn door deze gezamelijke Moeder en is het alsof je even op de schoot van Vader Kosmos mee mag kijken naar zijn vrouw en kroost.

Dit is dan ook de reden dat ik geregeld te vinden ben op de site van de NASA (Never A Straight Answer) en daar geregeld aan het snuffelen ben tussen de images.
Niet alleen om naar de schoonheid van Moeder Aarde te kijken, maar ook de andere kant op, de immense grootheid van Vader Kosmos.
De mooiste sla ik dan op en wil ik graag met u delen in de hoop dat u ook geraakt zult worden door de schoonheid van onze Moeder Aarde en de immense grootheid van Vader Kosmos.
Voor een groter beeld, klik even op de images.



































Helaas laat NASA ons niet altijd alles zien.
Ik denk dat we anders nog veel meer mooie plaatjes zouden hebben:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten