woensdag 19 mei 2010

UFO in Manchester gefilmd vanuit 2 verschillende posities

Op 14 mei 2010 weet iemand deze UFO te filmen terwijl hij onderweg is naar zijn werk.



Verklaring van de man in de auto:

" 17 mei, 2010 - Ik zag dit donkere driehoekige voorwerp in de lucht hangen, terwijl ik onderweg was naar mijn werk, ik greep mijn camera maar verloor het voorwerp even uit het zicht achter enkele gebouwen voor ongeveer 2 minuten. Is het een UFO misschien? Dit was vorige week vrijdag rond
13:45u, ik reed op Mancunaian way (A75) richting Salford, Manchester. Ik wil enkel weten of er een verklaring is voor wat ik zag?"

Wat de man niet wist en natuurlijk ook niet kon weten is dat op hetzelfde moment iemand anders dezelfde UFO aan het filmen was vanuit zijn helicopter.



De man in de helicopter verklaarde:

" Toen ik voorbij Manchester vloog in een privé helikopter merkte ik dit voorwerp op. misschien een promotiestunt van de één of andere soort of misschien een ufo! Dit was op 14 Mei om ongeveer half twee over West-Manchester (Ik was opgestegen vanuit het vliegveld van Barton ), het voorwerp aan begaf zich in het noorden."

Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten