zondag 23 mei 2010

Nieuwe spiraal gefilmd in de lucht boven Canada vanuit 2 posities!

Hadden we eerst de spiraal boven Noorwegen, nu is het raak boven Canada en niet vanuit één positie, nu is het gefilmd zowel vanaf de grond als vanuit een vliegtuig.

De video vanaf de grond werd verzonden naar TheWeatherSpace.com  door Steven Murray en het Webteam heeft het aan de videoserver van YouTube.com toegevoegd. De video toont de volledige beweging van dit voorwerp zoals gefilmd door Steven Murray. " Ik heb vier hemelcamera's om meteoren te filmen en de derde camera filmde dit" , verklaard bovengenoemde Murray. " Ik zag het vanuit mijn bureau terwijl ik aan het werk was, toen het voorwerp verscheen op de monitor. Tegen de tijd dat ik buiten was, was het voorwerp alweer weg maar met de luidste knal die ik ooit heb gehoord van die afstand."

De video vanuit het vliegtuig werd gemaakt door Max Devall.
Max Devall: "Mijn vriend John en ik vlogen terug naar huis en ik had geen woorden voor wat ik zag."

Hier beide video's achter elkaar:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten